Skip to content

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Åbningstider & Adresse

Vi er et eventfirma med mere end 12 års erfaring og ligger centralt placeret i trekantsområdet 15 min fra Kolding, i en lille landsby, ved navn Jordrup.

Her har vi etableret os med både privatbolig, butik og lager på samme adresse.

Kontaktoplsyninger:

Hovedgaden 6
DK- 6064 jordrup

Kontakt@partyhouse.dk
Tlf +45 23886322

CVR 37776106

ÅBNINGSTIDER

Mandag – Fredag
Lørdag
Søndag

10:00-16:00
10:00-14:00
Lukket

Vi bestræber os efter at sende alle ordre inden kl. 17:00, samme dag!

Er min udlejning ledig på datoen?
Som regel er alt ledig som er på hjemmesiden, da vi råder over meget store mængder udstyr. Vi har mange samarbejdspartnere, som gør det muligt at vi altid kan levere det bestilte udstyr til tiden. ( Dog kan enkelte lamper, være udskiftet med tilsvarende eller en dyrere model )
  • Vi bekræfter selvfølgelig altid din ordre og derved din garanti for at du er sikret udstyr til din kommende fest.
  • Uanset om du har bestilt med afhentning på lager, eller Levering, sørger vi altid for at aftale tid og sted i go tid.
Betaling ved udlejning

Ved udlejning har vi den overbevisning om at du ikke skal betale, før du er i butikken for at hente din udlejning.

Vælger du dog og skal have det leveret, skal betalingen være udført på dagen så vi kan se den på kontoen.

Vores Bank oplysninger til betaling:

Lunar Bank Danmark

  • Reg Nr: 6695
  • Konto Nr: 1001445088

Mobilepay

  • Buisnes Nr: 498422
Hvor meget fylder min udlejning?

En mindre udlejning kan altid være i en almindelig person bil ( 5 Personers )

Hvis du har bestilt udstyr som subwoofer, slushice-maskine, popkornmaskine, boksebold eller større ting, anbefaler vi, at du kommer i en Bil med stort bagagerum eller en lukket trailer.

Tilbud på større udlejning?

Skal i bruge flere ting, så kontakt os for en samlet pris, på det i ønsker.

Vi sidder klar i åbningstiderne til at udforme et skarpt tilbud, med de produkter i ønsker og leje.

Fang os under kontakt – Klik her 

Kan jeg stille udstyr op selv?
Ved afhentning, sørger vores tekniker altid for at råde og vejlede i brugen af udstyret, så du nemt og hurtig selv kan sætte det op. Alt vores udstyr er meget brugervenlig og tager under 10 min og sætte op. Ved levering af udstyr, hjælper teknikeren altid med opstilling, hvis det er muligt ellers vil han give en grundig gennemgang, så det nemt selv kan sættes op.
  • Skulle der være besvær med opstillingen, sender vi gerne en tekniker, som dog koster et mindre beløb. ( ring akut på 23886322 )
Hvor længe lejes udstyret?

Udstyrets pris er beregnet ud fra 1 dags leje, dog har vi lukket for tilbagelevering i weekenden.

Hvis du henter fredag, skal udstyr først tilbageleveres om mandagen, hvis andet ikke er aftalt ved afhentning.

Vigtigt info, ved leje af udstyr?

Vi har samlet et lille regelsæt, som skal underskrives ved udlejning af udstyr.

Det hele kan gennemlæses her før afhentning, så eventuelle spørgsmål kan besvares af mandskabet på adressen.

  • Læs mere om Vores betingelser – Klik Her
Hvor meget fylder Dj´en?

En Dj fra PartyHouse, har alt det udstyr med som er bestil og er budgetteret til det enkelte job.

  • En mindre opsætning, med 2 højtaler, dj pult & Disko lys, fylder som regel 3-4 meter i bredden og 1-2 meter i dybden.

Vi er altid løsningsorienteret og kan som regel altid tilpasse vores opstilling til forholdene og den plads der er til rådighed.

Vi ser os helst, at der er strøm til rådighed tæt på det sted vi skal stå. 

  • En større opstilling til ungdomsfesterne, med stort anlæg, dj pult og lysshow, fylder som regel 6-7 meter i bredden og 2-3 meter i dybden.

Ligeledes er vi os løsningsorienteret her og finder altid en løsning, dog kræver vi til de større fester altid at have et 16A kraftudtag til rådighed.

Tager DJ´en i mod musikønsker?

Vores Dj´s har mange års erfaring og vi udvælger altid den helt rigtig til det enkelte job.

En go ide, vil være og lave en liste med den musikstil der ønskes og sende til os ca. 14 dage før arrangement. På den måde kan Dj´en forberede sig ekstra godt og har på forhånd forberedt sig på, på den musikstil der ønskes.

På selve aftenen tager vi selvfølgelig imod musikønsker, dog kan der være enkelte numre Dj´en ikke har, men som regel bestræber vi os på at have det meste.

Hvad skal vi selv sørge for?

De musikalske rammer sørger Dj´en for, så det skal i ikke tænke på.

Vores Dj´s ankommer altid til aftalt tid, og sætter selv alt udstyr op.

Alt som levere fra Party House, har vi styr på og derved kan i nyde aftenen med go musik og dans.

Hvordan foregår betaling for Dj?

Hvis ikke andet er aftalt, modtager du ved bestilling en kontrakt på mail, som underskrives elektronisk.

Cirka 2 uger før festen sender vi en faktura, som blot skal være betalt på selve dagen, så vi kan se betalingen i vores netbank.

Kan vi afbestille Vores Dj?
Der kan altid afbestilles, dog ikke altid uden en lille omkostning:

Vi forbeholder os dog vores forretningsbetingelser, som også fremsendes ved booking af en DJ. – Se her

I tilfælde af afbestilling senere end 4 uger før afholdelse af arrangementet, debiteres 40% af den samlede pris. Ved afbestilling senere end 7 dage før debiteres det fulde beløb. Afbestilling skal meddeles ved opringning (ikke pr. e-mail) til Party House på Tlf. 23 88 6322